June 25, 2011

Kita

[Mode: Meet Uncle Hussain ft Black - Drama King]

A : Kecoh pasal root beer tu haram tapi ada berapa percent ja alcohol dalam tu.
B : Yang 100percent pun ada yang duk teguk, tak bising pulak..
A : Erm..macam tu perfume pun haram sebab alcohol tu yang bagi bau wangi..
B : . . .

*****

A : Gua rasa gua nak berubah bila nak kawen ke tua sikit ke..enjoy la dulu..hidup hanya sekali what..
B : Agak-agak mat rempit yang mati eksiden tu sempat nak tunggu tua untuk bertaubat?
A : Itu masa dia dah sampai nak buat macam mana...
B : Agak-agak tengah clubbing tak boleh mati?
A : . . .
*****
A : Gua kan umat nabi muhammad, mukmin la tu.
B : Perasan mukmin, bangun subuh pun liat..tu tak termasuk pakai short nampak kepala lutut..
A : . . .
 *****

A: Allah kan maha pengampun..tunggu ada anak-anak baru bertaubat, baru tolak duniawi.
B: Kena tak sempat kahwin, mau menjawab dalam kubur mintak nak kahwin dulu?
A: . . .
*****
A : Saya nak saman awak, keluar kad pengenalan, lesen..tapi kalau nak settle senang boleh..mau?
B : Saya takut nanti saya kena settle dengan Allah susah, tak apalah...
A : . . .
*****
A : Gua solat tak tinggal, sedekah selalu, masjid on time, jiran tu macam kawan gua..so apa lagi..?
B : Cakap dengan mak bapak pun hissh husshh ishhh ahhh, ade hati nak masuk syurga.
A : . . .
*****
A : Gua ok what, pakai tudung jugak berbanding dengan minah tak pakai tudung..
B : Pakai tudung sanggul macam bongol unta, ada hati nak cakap..
A : . . .
*****
A : Gua ok what, pakai tudung jugak berbanding dengan minah tak pakai tudung..
B : Pakai tudung  tapi seluar ketat baju ketat, nak jamin masuk syurga?
A : . . .
*****
A : Gua lelaki maskulin, kena la jaga hubungan sosial dengan awek-awek sepejabat, nanti tak pasal kata gua sombong..takat pegang-pegang, tepuk-tepuk bahu, salam tu normal lah..
B : Sombong tu la nak selamat lu dari neraka nanti.
A : . . .
*****
A : Gua harap anak-anak gua doakan gua bila gua tak ada nanti..
B : Anak-anak pun tak tahu didik, freehair sana sini, berkepit perempuan siang malam, agak-agak tahu ke doa tu apa?
A : . . .
*****
A : Lu ni kan, perfect sangat ke nak nasihat gua macam-macam, solat pun belum tentu cukup..
B : Janji terlepas dari azab tak saling ingat-mengingati..tak ade la kena tarik masuk neraka sekali..
A : . . .




Source: DaLovaC

No comments: